Vrátenie tovaru

Výmeny neponúkame, ale máte možnosť vrátenia alebo reklamácie

Ak vám objednaný tovar nevyhovuje, môžete ho do 14 dní vrátiť. Následne vám vrátime peniaze alebo vystavíme voucher, ktorý môžete využiť na objednanie inej veľkosti, farby alebo produktu.

Ako postupovať pri vrátení alebo reklamácii?

  1. Vyplňte online formulár
    Všetky vrátenia alebo reklamácie teraz prebiehajú výhradne cez systém Retino. Stačí vyplniť formulár nižšie.

  2. Jednoduché vrátenie
    Ak máte predplatenú službu Jednoduché vrátenie, odoslanie balíka zdarma prebieha takisto cez Retino. Po vyplnení formulára vám bude na e-mail zaslaný kód na podanie zásielky cez Zásielkovňu.

  3. Zabaľte tovar
    Nepoužitý a nepoškodený tovar dôkladne zabaľte tak, aby sa počas prepravy nepoškodil. Odporúčame použiť obalovú fóliu, papier, igelitové vrecko alebo pevnú krabicu.

    📌 Do balíka nezabudnite vložiť:

    • Vyplnený formulár na vrátenie alebo
    • Papier s vaším menom, číslom objednávky a informáciou, či si želáte voucher alebo vrátenie peňazí.
  4. Odošlite balík
    Po vyplnení formulára v Retino obdržíte pokyny na odoslanie tovaru späť na našu adresu:

    Shipmall s.r.o. - Stylovej.sk
    Areál Elitex, Vrchlického 323,
    517 21 Týniště nad Orlicí, Česká republika

  5. Neposielajte balík na dobierku!
    Zásielky na dobierku nepreberáme.

  6. Vrátenie peňazí alebo vystavenie voucheru
    Po prijatí a spracovaní vašej zásielky vám vrátime peniaze na účet do 14 dní alebo vám vystavíme voucher.

 

 
Stylovej.sk nájdete na GLAMI.sk